onsdag 7 september 2011

Deadlines och ömhetsbevis

Många leveranser skickades iväg igår.
Bland annat det här...

Ett stort fint hjärta till Texas mamma.
Hoppas hon blir glad. Jag hade blivit det...





Jag pustar ut efter högtryck i verkstan med många deadlines.
Ibland är det bara precis att det går,  att jag hinner.
Jag ska vara närmast döende om jag ska tacka nej till en beställning.
Men missförstå mig inte nu. Ingen är gladare än jag när jag har mycket att göra. Samtidigt som längtan efter den där lässtunden eller tv-soffa när som störst när jag står där o sliter i min källare... 

Men i kväll. I kväll ska jag unna mig Maria-tid.

En ny bok har också precis påbörjats, En dag av David Nichols.


Någon som läst den? Den lär vara riktigt bra.
En sån där feel-good-bok.

Kraaam  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar