söndag 23 oktober 2011

Krans

Mitt livs första. Mossa, snöbär och vit ljung. Vad tycks?



I helgen har jag haft besök av två goa' väninnor från Skåne. Ett kärt återseende. Ibland glömmer jag bort hur mycket jag behöver dem, jag är ju lite av en ensamvarg. Man har fullt upp med vardagspusslet med barn, familj, hund och jobb. I helgen blev det många skratt, champagne, god mat, rödtjut, shopping, skogspromenad och barnbus. Härliga dagar som förgyller livet.


Den här fina tunikan fick följa med mig hem, bland annat... En glansig silvergrå skön sak från Koola Anna.

























Ha en skön söndag, mina vänner.

1 kommentar:

  1. Mycket fin kran!!! Väldigt bra gjort!
    Jasså det är så de är så de vita bären heter. :-) man lär sig något nytt varje dag! ;-)
    Cheers

    SvaraRadera