torsdag 3 november 2011

Gryn & sargade hjärtan

Mina gryn

























I dag har jag tagit ledigt,  har höstlov med barnen. Igår var det badhusdag med pappa och i dag blir det hemmadag med mig, hemmakatt som jag är. Det blir lite nytta och lite nöje. Nyttan blir att sortera och packa på deras rum inför flytten som närmar sig med stormsteg. Nöjet blir kakbak, barnen älskar det.


















Behöver jobba undan lite i verkstan också, snart ska allt packas ner i flyttlådor och det kommer att ta lite tid att få allt på plats i min nya verkstad.

Mitt senaste projekt är mina Sargade hjärtan. Vet inte riktigt vad jag ska kalla dem men Sargade hjärtan är arbetsnamnet. Har du något förslag? Till den som kommer med ett namnförslag som jag gillar blir belönat med ett hjärta.

Jag gjuter och skulpterar dem för hand. Inget hjärta är det andra likt, precis som ditt och mitt.

Hjärta i togglelås på armband

Ring med hjärta
























Jag kommer snart att lägga in dem i butiken så att man kan beställa.
Är du ivrig redan nu så ordnar vi det - bara mejla mig.

Ha en underbar torsdag, so long!  

2 kommentarer:

  1. men vilka snygga smycken du gör!!!! Jag vill ha alla!!! Men inte riktigt tider att lägga pengar på sig själv tyvärr! Vi flyttar oxå om tre veckor... igentligen så borde jag inte lägga tid på att måla men som sagt... keep the spirit! Kram emelie

    SvaraRadera