fredag 9 december 2011

Granbarrsdoft

Det lider mot jul. Vi lever fortfarande i flyttröra eftersom vi sedan flytten den 26:e har tampats med Berit som gjorde oss strömlösa (och innan stearinljus var uppackade!), en envis influensaliknande förkylning och julmarknad hela helgen. Inte mycket som hunnits med här inte.

I dag är det tomteverkstad i min smedja, klappar ska tillverkas och sedan packas smedjan ner. Den är nämligen inte flyttad ännu...

I morse unnade jag mig en välbehövlig rygg- och nackmasage. Och på vägen hem stannade jag vid vägrenen och plockade lite lingonris och drog upp den här lilla rara dikesgranen. Mmm, doften den doften... Julen för mig handlar mycket om dofter.















































Julkänsla ska skapas undan för undan i Västergård nu. Snart är det jul. :)

Många fredagskramar från mig till dig. 

So long...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar