tisdag 28 februari 2012

Tävling på Maria-dagen

I dag är det Maria-dagen, det måste vi fira! Det gör vi med en tävling, tycker jag... Jag lottar ut en handgjord kulring i äkta silver från min butik www.marianyckelpiga.se, värde 375 kr. 






Vill du vara med och få chansen att vinna? Gör då dessa tre enkla saker:

1. "Gilla" min sida på Facebook. Klicka här
2. Dela tävlingslänken i din Facebookprofil

Vill du sedan bli en följare av min blogg blir jag extra glad (men det är inget tävlingskrav).
Vinnaren dras slumpvis och presenteras den 16 mars på bloggen. Och vill du dessutom länka på din blogg, om du har en sådan, ja då blir jag alldeles tokglad!  :)


För att se alla mina smycken, kika in i min webbutik www.marianyckelpiga.se


Kram på er! 

2 kommentarer:

  1. Gratulerar på Maria-dagen!
    Åhh vilken snygg, jag är gärna med :)

    Gillar och delar på FB (Ingrid Sahlqvist)

    Kram, Ingrid

    lilla_ingrid1@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Grattis på din MARIA-dag!!!!!! Vilka as grymma namn vi har! Ojä! ;-)
    Tack för gratulationer som jag har fått (på båda ställena) ;-) Vilken hedring du gör till våra namn, tros fanken man ska vara med och tävla!
    Jag ska klicka in allt gillande, och så lägger jag så klart upp lite på min blogg också, så alla inte missa vad snygga grejer man kan vinna på fejjan! :-D

    Cheers mate!

    SvaraRadera