måndag 3 september 2012

Mitt livs första Konstrunda

Konstrundan här är slut för i år... och så även min energi. En intensiv men underbar helg. Oj vad mycket folk det kom! Oj vad mycket positiv feedback jag fått! Det kommer jag leva läääänge på.

Tack alla ni som kom och gjorde denna min första Konstrunda så himla kul! Tack min snälla älskade J för allt stöd o hjälp jag fått innan och under Konstrundan. Tack älskade underbara barn för allt tålamod ni gett mig. Tack goda grannar för hjälp med "barnpassning". Och tack snälla söta rara A för all hjälp i butiken, du är helt makalös!

Nu är jag matt. Over and out. Ser fram emot en fin brittsommartid och höst nu. Tid för att andas. Tid till eftertanke. Tid till att förstå saker jag har så svårt att förstå. Tid för mig själv och familjen, barnen och mannen som jag bara levt parallelliv med på sistone. Tid för att yoga, läsa böcker, plantera vårlökar, JAS-beskära fruktträden, se film, gå långa lugna promenader, jogga i skogen med powermusik i öronen, titta på tv, äta ostbricka, åka på spa, gå på matine med familjen, busa med hundarna och lära dem nyttigheter, baka surdegsbröd, gå på auktion o loppisar, laga rådjursgryta, plocka svamp... Och tid för att bara vara.

Jag bjuder på några bilder från helgen... Tyvärr har jag inte så många. Det var alldeles för mycket att göra för att hinna plåta också. Och då är ju allt egentligen som det ska vara.

God kväll mina vänner, kram på er ❤



2 kommentarer:

  1. Jätte fina bilder! Vad kul att det har gått så bra, själv missade jag detta då jag var upe i SH och sprang tjejmilen. Men det kommer ju fler tillfällen! :-)
    Ha det gott!
    Cheers

    SvaraRadera
  2. Ja, jag läste om din bedrift i huvudstaden på din blogg! Duktiga du. Själv har jag laddat ner både Run10K, Run5K och Runkeeper i min iPhone men inte syns jag ute i spåret för det... ;) Fast precis nu har jag ändå haft en legitim ursäkt, en konstrunda kräver sina förberedelser! kram

    SvaraRadera